Saturday, January 17, 2009

ALHAMDULILLAH

Syukur Alhamdulillah, PAS menang dengan majority yang lebih besaq. lepaih ni puak-puak tu nak kata apa pulak entah?

Aku rasa depa nanti kata, depa punya penyokong tak turun pasai ingat depa dah menang. Depa nanti bagi banyak alasan yang tak masok akai punya la.

Yang agak pasti, janji janji manih depa akan tinggai janji saja la pasai dah kalah. Di Permatang Pauh pun banyak janji tinggai janji lepaih depa angkat bungkoih balik.

Apa pun penduduk KT dah bersuara. Tahniah Kuala Terengganu.

8 comments:

Anonymous said...

Padan muka Pak Lah, janji banyak sangat, merapu pulak tu, depa ingat rakyat bodoh macam depa. Calun BN masa bertanding baru nampak senyum, kalau tidak masam kelat, sombong

Anonymous said...

Aduuuuih, tak sangka pulak BN boleh kalah, ni mesti PAS dah pakat dgn polis dan SPR bawa masuk pengundi hantu, saya perasan banyak bas luar tersadai kat Kuala Ibai. Tapi Pengerusi SPR baru ni nampak sporting dgn PAS, tak macam Pak Rashid yang kuat merapu dan meroyan. Tahniah PAS, Pak Lah dgn Najib boleh angkat bungkus dah...

menj said...

Lepaih ni UMNO pun boleh blah la, tak payah dok bertanding tang mana2 pon sebab rakyat dah meluat dok tengok muka hangpa.

dinkoi said...

Sejak bila hang meluat sangat kat BN? setahu aku, masa kat PP dulu hang meluat kat bulan bintang, apa-pon aku ucapkan tahniah kat hang dengan perubahan ini, aku dulu pong macam tu gak. TAKBIR!!!!!!

dinkoi said...

Hang tulih pulak pasai RM15K yang LGE tak mau bagi untuk CNY, aku meluat dok dengaq TV3suku dok ungkit, memanglah bagi depa 15k tu sikit tapi LGE sanggup tak repair umah kerajaan untuk dia duduk semata-mata nak save duit rakyat yang dah habih digunakan oleh depa dulu.

Kata Tak Nak said...

anonymous 8.49,
Dalam syllabus baru BTN akan ada latihan senyum.

anonymous 9.23,
Aku pon agak macam tu la, ni mesti PAS dah pakai bomoh. Mesti Pak Rashid dok bengang kat pengganti dia.

menj,
mana buleh pasai pilihanraya kecik pon satu cara buat duit jugak. Aku rasa mesti kontraktor2 class F depa dok harap ada lagi MP depa mati so that depa buleh buat duit.

Kata Tak Nak said...

Din,
Aku mu;la meluat bila depa dah lupa terus tentang kemanusiaan. Depa dah jadi sombong dan lupa diri. malu kita bila LGE sanggup nak berjimat tapi yang Islam punya di negeri2 BN asyik nak belanja. Tunggu la najib jadi PM berapa dia nak belanja nak renovate mahligai dia tu dan sapa pulak yang bak dapat tender tu.

cakapaje said...

Salam Cikgu,

Ada satu poster baik punya kat Mat Cendana di blogroll den tu. Den pun nak 'up' poster tu nanti :)

 

Design by Amanda @ Blogger Buster